مدیریت سازمانی برای رقابت و فروش کالا (بازارهای داخلی و خارجی)

جزئیات انتشار مطلب

PDF: مدیریت سازمانی برای رقابت و فروش کالا (بازارهای داخلی و خارجی) | | http://www2.manooodl.ir/111151/description

با درود، شما به صفحه ویژه |مدیریت سازمانی برای رقابت و فروش کالا (بازارهای داخلی و خارجی)| داخل شده اید.
از تشریف فرمایی تان دلگرمانه خوشوقتیم.
بنده، سیروس، به عنوان پشتیبان وبسایت پژوهشی من و او دانلود! آرزومندم که مدیریت سازمانی برای رقابت و فروش کالا (بازارهای داخلی و خارجی) برای پژوهشتان مناسب باشد.
به هر صورت، توضیحاتی از مدیریت سازمانی برای رقابت و فروش کالا (بازارهای داخلی و خارجی) را در پایین مشاهده می نمایید.

بخشی از متن

دسته: اقتصاد

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 40 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 75

مدیریت سازمانی برای رقابت و فروش کالا

(بازار‌های داخلی و خارجی)

مدیریت سازمانی برای رقابت و فروش کالا (بازار‌های داخلی و خارجی)

م نابع داخلی و مزیت رقابتی

منابع مالی

تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش

نقاط قوت و ضعف داخلی

رابطه بین واحد‌های وظیفه ای سازمان

یکپارچگی استراتژی و فرهنگ

مدیریت

مالی/ حسابداری

فهرستی از پرسش‌های مربوط به بررسی عوامل داخلی

تحقیق و توسعه

تکنیک‌های پایه

منحنی تجربه و تعیین قیمت

ارزیابی منحنی تجربه و تازه واردین

منحنی تجربه و مراحل مختلف تولید

تکنیک‌های جدولی

مدل عمومی ارزش ایجاد شده برای مشتریان

زمینه‌های استراتژیک برای وجه مالی

ترکیب و رشد درآمدها

کاهش هزینه / بهبود بهره وری

معیار‌های سنجش کیفیت

معیار‌های سنجش خدمات بعد از فروش

ارزیابی عوامل درونی: مدل GE

تعریف عوامل کلید درونی:

عواملی که تحت کنترل مدیریت سازمان بصورت رسمی می‌باشد، عوامل درونی می‌نامند. لیست کردن این عوامل کار خیلی مشکلی نیست. اما الویت بندی کردن و به اصطلاح عوامل کلیدی را از غیر کلیدی تشخیص دادن کار ساده ای نیست. این کار نیاز به هوش زیاد، تجربه نسبتاَ بالا و دانش کافی در رشته مورد نظر دارد. برای بدست آوردن عوامل کلیدی متأسفانه تاکنون چهارچوب نظری یا مدل و روش علمی مطمئنی بدست نیامده است. معمولاَ برای تعیین آنها از همفکری مدیران گزینش شده استفاده می‌شود. ولی به هیچ وجه نمی‌توان مطمئن شد که همه عوامل کلیدی سازمان مشخص شده است.

پس از مشخص شدن عوامل کلیدی درونی لازم است که به نحوی ارزیابی شوند.

همانطور که ملاحظه می‌شود در یک سمت عوامل کلیدی درونی نوشته شده و سپس در پنج مقیاسی خیلی بد (=) بد (-) متوسط یا بی تأثیر (E)، خوب (+) و خیلی خوب (++) نظر ارزیاب مشخص شده و با اتصال نقاط خط زیگزاگی بدست می‌آید. حاصل جمع جبری نقاط مثبت و منفی و صنعت کلی را نشان خواهد داد.

نکته قابل توجه در ارزیابی تعیین معیار یا شاخصی است که نسبت به...

  • مدیریت سازمانی برای رقابت و فروش کالا
  • مدیریت سازمانی برای رقابت و فروش کالا (بازار‌های داخلی و خارجی)
  • (بازار‌های داخلی و خارجی)

لینک دانلود

توجه بفرمایید که مطالب مرتبط را نیز چک کنید. حتماً به طور دقیق مرورشان کنید. این کار ممکن است به صرفه‌جویی در هزینه بیانجامد!

بسیار خوب، به ادامه مطلب برو!


مطالب مشابه


جستجو


در تمام مطالب
در پایان نامه‌ها
در ترجمه مقالات